•  

    Jakiś czas temu skończyłem pierwszą grę zrobioną przez Looking Glass Studios - Ultimę Underworld. Podobała mi się ona. Postanowiłem niedawno spróbować kolejny tytuł tego studia i pograć trochę w ich inny hit - System Shock, grę z 1994 roku. Zupełnie inny klimat, bo zamiast fantasy i wędrówki w podziemiach, przenosimy się na stację kosmiczną, a wszystko dzieje się w klimatach sci-fi i cyberpunku. Miałem pograć tylko trochę, a przygoda tak mnie wciągnęła, że grę skończyłem i pokonałem Shodana.

    http://i.imgur.com/0sPNGtW.png

    Od razu napiszę, że gra została wydana w odświeżonej wersji, która jest wierna oryginałowi, a dodaje tylko pewne usprawnienia, jak wyższa rozdzielczość, rozglądanie się myszką i inne schematy sterowania. Ja przeszedłem grę klasyczną, bo tak mi się wcisnęło i nie chciało mi się zaczynać od nowa wszystkiego :^)

    Intro - jest ono krótkie i pokazuje naszego protagonistę, hakera, który próbuje się włamać do systemów na stacji kosmicznej należącej do pewnej korporacji, po czym zostaje złapany, przeniesiony na tę stację i w zamian za wolność i usprawnienie jego osoby, ma zdjąć blokadę AI stacji, po czym idzie się przespać/zregenerować, co trwa 6 miesięcy. Jak wreszcie się budzi, to szybko się okazuje, że coś poszło źle. Bardzo, bardzo źle. Intro jest idealne. Trwa zaledwie parę minut, nie przynudza, zawiera wszystkie niezbędne informacje, udanie wprowadza w świat gry i nie tłumaczy wszystkiego, sami będziemy stopniowo odkrywać, co się stało i dlaczego.

    Gra zawiera 4 ustawienia trudności w skali od 0 do 3, przy czym 2 to poziom normalny:

    1. Combat - dotyczy tego, ilu wrogów będziemy spotykać podczas gry, ile będą mieć życia i jak będą na nas reagować. Jeżeli wybierzemy 1, to wrogów będzie mniej i będą słabsi, jeżeli 3, to będzie ich więcej i będą mocniejsi. Jeżeli wybierzemy 0, to wrogowie będą bardzo słabi i... nie będą atakować pierwsi, lol.

    2. Mission - dotyczy gamplay'u i historii w grze. Ustawienie na 1 sprawia, że historia i gameplay będą bardziej proste, jeżeli ustawimy 3, to w grze będzie limit czasu na jej skończenie i mamy na to tylko 7 godzin! Ten limit ma w sumie uzasadnienie w grze, ale ją samą trzeba znać bardzo dobrze, bo czasu jest naprawdę mało. 0 usuwa kompletnie fabułę z gry.

    3. Puzzle - w grze są proste łamigłówki. I teraz tak: 1 - większość z nich jest łatwiejsza, 3 - większość z nich jest trudniejsza, 0 - łamigłówki w grze są od razu przez nas pomyślnie rozwiązywane ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    4. Cyber - to jakby oddzielny tryb w grze, gdzie włamujemy się do systemów (w końcu jesteśmy hakerem). Zawsze mamy tylko określony czas pozostania w cyberprzestrzeni, zanim Shodan się zorientuje i nas stamtąd wywali. I teraz tak: 3 - walka, limit czasu i poruszanie się są trudniejsze, 1 - łatwiejsze, większy limit czasu, 0 - wszystko jest jeszcze łatwiejsze, limit czasu jest bardzo hojny.

    http://i.imgur.com/tmTjxj8.png

    Jest jeszcze jedna sprawa. Gra ma wbudowany tryb podpowiedzi, gdzie po jego włączeniu wszystko nam pokazuje - co możemy podnieść, co gdzie dać, gdzie są ukryte drzwi itd. Spojleruje to kompletnie rozgrywkę, dlatego za pierwszym razem wręcz trzeba go wyłączyć, ale pozwala on w razie czego zaspokoić naszą ciekawość, czy pomóc tym osobom, które kompletnie sobie nie radzą.

    To wszystko razem jest naprawdę imponujące, to się nazywają ustawienia trudności! Można osiągnąć interesujące rezultaty, na przykład Combat na 0 sprawia, że gra zamienia się niemal w walking simulator! Niebywałe! Gra, która normalnie jest bardzo dobrze zaprojektowana jako strzelanka. Mission na 0 powoduje, że nie trzeba się przejmować jakimi historiami i można skupić się na rozwalaniu wrogów. Za to ustawienie na 3 pozwala wycisnąć z gry i z nas ostatnie soki, stanowi duże wyzwanie dla graczy. Można sobie zwiększyć poziom łamigłówek, jak się je lubi, czy też wyeliminować w praktyce ten element z gry. No rewelacja.

    Zwracam też uwagę, że kilka paragrafów za nami, a poruszyliśmy tylko kwestię intra i wyboru poziomu trudności gry ( ͡º ͜ʖ͡º)

    Niesamowicie ciekawie przedstawia się sprawa UI w tej grze. Jest to trochę skomplikowane, poniższe zdjęcie będzie pomocne.

    http://i.imgur.com/m5QThze.png

    Dół ekranu jest podzielony na 3 ekrany - dwa boczne i środkowy. Ten środkowy ma 4 podkategorie i jest czasami wykorzystywany w inny sposób. Te kategorie to:

    Main - tutaj mamy pokazaną naszą broń. Na raz można mieć ze sobą 7 sztuk broni, choć jest jej o wiele więcej w grze. To rodzi dylemat, co zostawić, a co nosić ze sobą. Broń różni się pod względem szybkostrzelności, zadawanych obrażeń, typem wystrzeliwanych pocisków, czy też amunicją. Co do tej ostatniej to większość broni ma dwa typy amunicji. Wrogowie różnią się odpornością na poszczególne rodzaje broni i zastosowaną amunicję, mogą być na coś zupełnie odporni, mieć zwiększoną odporność, być bardziej podatni, jeszcze bardziej, czy też nie ma to znaczenia. Specyficzną bronią jest broń energetyczna. Zabiera ona nie amunicję, a energię. Ta jednak służy również przy korzystaniu z naszych zdolności, zatem trzeba to jakoś pogodzić. Jest wreszcie broń do walki wręcz. Sporo tego.

    Nie samą bronią się żyje, mamy do dyspozycji również zabawki w postaci różnego rodzaju granatów, bomb, czy nawet min.

    Wreszcie mamy różnego rodzaju wspomagacze. Część z nich daje ciekawe efekty... i efekty uboczne :D Na przykład Geniusz Mind-Enhancer podpowiada nam przy łamigłówkach, ale powoduje też później oszołomienie ( ͡º ͜ʖ͡º) Berserk Combat Booster zwiększa siłę, co przydaje się, jeżeli walczymy w zwarciu, ale nasza wizja jest kreeeeeeeeejzi podczas jego działania. Sight Vision Enhancement poprawia widzenie, ale po tym, jak przestanie działać, pogarsza wzrok. Zastosowałem go kiedyś parę razy i się dziwiłem, co tak ciemno się zrobiło :P Reflex Reaction Aid jest chyba najlepszy, zwalnia czas, przez co wrogowie poruszają się wyraźnie wolniej od nas. Slow montion w 1994 roku!

    http://i.imgur.com/8nHdZ3O.png

    Hardware - tutaj mamy ulepszenia naszego hakera. Różnego rodzaju wspomagacze. Uruchamia się je zwykle poprzez przyciski po bokach ekranu. Mamy takie rzeczy jak latarka, widzenie w ciemności, czy szczegółowe dane o naszym zdrowiu. Są również rzeczy ciekawsze. Możemy na przykład uruchomić kamerkę do widzenia tego, co jest z tyłu! Wtedy odpowiedni obraz pojawia się na dole na środku ekranu. Jest też funkcja przyspieszenia naszego ruchu. Możemy też unosić się w powietrzu, co pozwala na dostanie się do inaczej niedostępnych miejsc. Część rzeczy jest mniej przydatna, jak kompas, czy rolki, lol. Czasem można wybierać między rodzajami efektu, czy siłą działania efektu, jak np. to, czy latarka ma działać mocniej i pobierać przy tym więcej prądu, tak samo z mocą tarczy. Wiele z tych rzecz można jeszcze ulepszać. Sporo tego.

    General - tutaj trafiają większe przedmioty. Jest 14 miejsc i część z nich zapełnią przedmioty potrzebne do wykonania zadań, reszta to głównie apteczki i baterie.

    Software - tutaj są przedmioty służące nam w cyberprzestrzeni, opowiemy sobie o niej nieco dalej.

    Po obu bokach na dole mamy po jednym ekranie. Zwykle na jednym z nich jest automapa, która uzupełnia sama mapę danego poziomu. Tutaj znajdują się informacje o danej broni, o danym przedmiocie, informacje o aktualnym celu, w sensie do kogo walimy i co o tym wrogu wiemy, wreszcie informacje ogólne. Generalnie wygląda to tak, że jak chcemy załadować broń amunicją, to naciskamy na broń w ekranie środkowym na dole (Main i tam wybieramy broń), po czym naciskamy panel Weapons, a jak chcemy się dowiedzieć, ile mamy amunicji do poszczególnych broni, to wybieramy panel Item. Brzmi nieco karkołomnie, ale o dziwo sprawdza się to całkiem fajnie w grze.

    http://i.imgur.com/rhSZ829.png

    Zostały się jeszcze panele na górze. Ten z lewej strony pokazuje szereg informacji na temat o naszej kondycji, jak aktualnie zużywana energia, czy wytrzymałość. Ten z prawej pokazuje nasze życie i stan energii. Małe panele na środku pokazują naszą sylwetkę i mają ścisły związek ze sterowaniem.

    I o sterowaniu napisze nieco więcej. Otóż jest ono nietypowe i przedstawia się tak:
    w przód = s
    w lewo/prawo = a/d
    krok w lewo/prawo - z/c
    w tył = x
    odchylenie w lewo/prawo = q/e
    powrót do środka po odchyleniu - w
    położenie się/kucnięcie/wyprostowanie = b/g/t
    spojrzenie w dół/środek/w górę = v/f/r
    szybkie poruszenie się = +shift, ale nie w tył z jakiegoś powodu ¯\_(ツ)_/¯

    Jak widać, weterani strzelanek mogą mieć pod górkę, gdy w momentach paniki zaczną wciskać klawisz "w", a postać będzie stała ( ͡º ͜ʖ͡º) Szybko jednak poszło mi dostosowanie się do tego schematu, pod koniec 1 poziomu już komfortowo mi się grało.

    Gra w zasadzie nie ma rozbudowanej fabuły. Sprawa przedstawia się tak, że AI zaczęło działać destrukcyjnie, a my musimy coś z tym zrobić. Jednak ciekawe jest dochodzenie do tego, co stało się przez te 6 miesięcy, kiedy byliśmy uśpieni. Oprócz tego będą się z nami kontaktowały różne osoby, będziemy znajdywać pozostawione wiadomości na swojej drodze. Do uporządkowania tego wszystkiego służyć nam będzie Data Reader. Odczytać tam będziemy mogli w nim emaile, logi i inne materiały:

    Emaile - to wiadomości, które będziemy dostawać od różnych osób w trakcie naszej podróży. Zwykle dotyczą tego, co musimy zrobić, ale będzie się z nami kontaktować również AI, by nas nieco podręczyć. Są też filmiki dotyczące tego, co się stało z powodu naszych działań.

    Logi - wiadomości zostawione w przeszłości przez różne osoby. Dotyczą tego, co wydarzyło się w przeszłości. Stopniowo odkrywają przed nami to, co wtedy się działo na stacji, motywacje poszczególnych postaci, czy zawierają drogocenne wskazówki. Zarówno emaile jak i logi są w pełni udźwiękowione, co jest imponujące.

    Inne materiały - tutaj znajdują wskazówki dla nas, oraz uzyskane przez nas kody dostępu.

    http://i.imgur.com/2cXQPJn.png

    Skoro jesteśmy hakerem, to możemy łamać zabezpieczenia! W tym celu stworzono jakby grę w samej grze, ponieważ rozgrywka w tym względzie sporo się różni od tej standardowej. Zacznę od tego, że wszystko jest w pełnym 3d, możemy się swobodnie poruszać po całej dostępnej przestrzeni. Są dwa rodzaje "broni" - zwykły pulsar na wrogów i drill, którym odblokowuje się różne rzeczy. Mamy do dyspozycji bajery możliwe do użycie tylko tam, jak decoy (strzelają do niej wrogowie zamiast nas nękać), czy natychmiastowy powrót. Pulsar, drill i tarcze można ulepszać tym, co się znajduje w cyberprzestrzeni. Są różne rodzaje przeciwników, miny. Jeżeli Shodan się nas pozbędzie podczas jednego z rajdów, to tracimy zdrowie poza cyberprzestrzenią. Poruszamy się od wielkiego obszaru, gdzie jest swoboda ruchu, przez kolejne "tunele", gdzie musimy poruszać się do przodu i unikać przeszkód do kolejnego obszaru. W Cyberprzestrzeni odblokowuje się miejsca na mapie, choć wiele z nich można odblokować również na inne sposoby lub też olać temat. Nasz pobyt w cyberprzestrzeni jest ograniczony czasowo, zanim Shodan nas znajdzie, ale można zrobić kilka rzeczy, znaleźć szybko wyjście i ponownie wejść, by dokończyć robotę.

    http://i.imgur.com/yjB26sa.png

    No dobrze, ale przejdźmy do najważniejszej kwestii, czyli do samej rozgrywki. Jak już wspomniałem, miałem tylko trochę pograć, ale mnie totalnie wciągnęło. Budzimy się w małej sali, dostajemy wiadomość, że wiele rzeczy poszło bardzo źle, dostajemy krótką prezentację stacji, czyli co na poszczególnych piętrach się znajduje. Atakują nas mutanty, AI zwariowało, pełno trupów, jesteśmy w potrzasku, a w tle leci fantastyczna muzyka, która zachęca do akcji: http://www.youtube.com/watch?v=O3fWoGwnTG0 Serio, jest ona KAPITALNA, a utwór z pierwszego poziomu [02:49] zwłaszcza mi przypadł do gustu. Biorąc to wszystko pod uwagę – jak można NIE kontynuować przygody?

    Bardzo spodobało mi się poruszanie po samej grze. Lokacje są rozbudowane, jest mnóstwo tajnych przejść, ukrytych drzwi i przejść. Eksploracja jest kapitalna, bo każdy kąt kryje coś ciekawego, jakiś potrzebny sprzęt, ulepszenie, kolejne logi z historią, ciekawe miejsca. W dodatku wszystko jest zbudowane jakby z bloków. Odniosłem również wrażenie, bardzo mało jest miejsc, gdzie czuć przestrzeń, poruszamy się głównie po niezliczonych i zawiłych korytarzach, które można swobodnie zwiedzać. Ściany i maszyny spotkane po drodze są nazwane, tzn. że jak klikniemy na jakąś teksturę/obiekt, to dostaniemy informację zwrotną, do czego to może służyć, co to jest. Nic z tym konkretnego zrobić nie możemy, co jest logiczne, bo jesteśmy hakerem, a nie pracownikiem tej stacji, ale potęguje to uczucie, że każdy kawałek stacji się liczy i do czegoś służy. To wszystko działa fenomenalnie, całość sprawia wrażenie, jakby to naprawdę była stacja kosmiczna.

    http://i.imgur.com/NpCtwUZ.png

    Eksploracji sprzyja również to, że wiadomo od początku, ile jest poziomów i co się na nich znajduje. Każdy poziom jest inny zarówno pod względem wizualnym, jak i jego budowy. Dzięki temu towarzyszyło mi poczucie ciekawości, zastanawiałem się, co mnie czeka na kolejnym poziomie, z każdą nową lokacją cieszyłem się z zobaczenia czegoś nowego. Na nowych poziomach można spotkać nowych wrogów, jest ich w grze całkiem spore, różnorodne grono. Kreatury Shodana będą nam uprzykrzać życie przez całą grę. Zwykle są oni rozstawieni po lokacjach, ale zdarzają się miejsca, gdzie pojawiają się ponownie po jakimś wydarzeniu w grze (np. powoduje ono otwarcie drzwi gdzieś wcześniej), gdzie pojawiają się znowu od czasu do czasu, często, czy wręcz w sposób ciągły. Trzeba gospodarować zasobami. O ile granaty i amunicja jest dosyć często spotykana, to jednak warto zmieniać bronie, bo i tak później zwykle się jakąś wywala, a wraz z tym amunicję do niej. Energię można ładować w określonych punktach na mapie. Życie odnawia się za pomocą apteczek lub też miejsc do regeneracji, które jednak występują bardzo rzadko w grze. Na szczęście mamy jedno do dyspozycji na samym początku przygody.

    Dodam na koniec, że gra lubi nas zaskakiwać, na przykład Shodan urządza na nas pułapki, kod do dzwi nagle się urywa i trzeba ostatnią cyfrę zgadnąć, można też szybko zakończyć grę, jeżeli zrobi się pewną rzecz w złej kolejności, za co nam Shodan podziękuje :P

    Gra jest świetna. Nowatorskie pomysły, mnóstwo sprzętu, doskonała eksploracja – polecam w nią zagrać.

    #lisaroscontent #systemshock #staregry #retrogaming i chyba #crpg

    * Red Dead Redemption
    * Deus Ex
    * Kotor2 - 2
    * Kotor2 - 1
    * Vampire The Masquerade: Bloodlines
    * Half Life 2
    * Ultima Underworld
    * Knights of The Old Republic
    * Jagged Alliance 2
    * SWAT 4
    * Wasteland 2: Director's Cut
    * The Operative: No One Lives Forever
    * Dark Messiah of Might and Magic
    * Severance: Blade of Darkness
    * Star Wars: Jedi Outcast
    * Blade Runner
    * Aliens vs. Predator 2
    * Buck Rogers: Countdown to Doomsday
    * Gra o Tron RPG
    * Wizardry 8
    * Betrayal at Krondor
    * Alpha Protocol
    * Mass Effect 3 i BioWare
    * Unreal Tournament
    * Jagged Alliance 2
    * Legend of Grimrock 1
    * NOX
    * Mass Effect 2
    * [Dark Earth](http://bahiskritik5.com/wpis/20332815/skonczylem-dark-earth-i-to-nie-raz-ʖ-wpis-nie-zaw/)
    * Ultima 1
    * Aliens vs Predator 1
    * [Birthright: The Gorgon's Alliance](http://bahiskritik5.com/wpis/17501657/mirki-znaja-birthright-the-gorgon-s-alliance-ʖ-je/)/)
    * Binary Domain
    * Gra o Tron TellTale
    * Mass Effect 1
    * Underrail
    * Legacy of Sorasil
    * Star Wars: Jedi Knight: Mysteries of the Sith
    * Star Wars Dark Forces 2/Jedi Knight
    * Star Wars: Dark Forces

    ** Rozgrywka a fabuła w grze
    ** Przegląd sytuacji wybranych deweloperów crpg 1.11.2017
    ** Co można nazwać grą crpg?
    ** O eksploracji w grach
    ** Czy klasyczne crpg mogą się sprzedawać lepiej i czego im brakuje
    pokaż całość

    źródło: System Shock.png

    •  

      @HookedComrade: ja też czekam na recke dwójki ;)

      @Lisaros: Po ograniu dwójki mam sentyment do serii, ale jakoś nie przyszło mi do głowy, żeby zagłębiać się jeszcze dalej. Musze to zrewidować, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że stare gry bywają śmiesznie tanie na gogu. Na przecenach świątecznych kupiłem age of decadence, dwie części gothika i arcanum za niecałe 20 złotych. Po przeczytaniu w sumie ciekawi mnie jak wyglądają puzzle, cyberprzestrzeń i generalnie elementy, które w dzisiejszych fpsach występują rzadko ( np. ekwipunek ), no i pewnie chciałbym zobaczyć co u naszej starej, dobrej przyjaciółki Shodan :P

      A i pod postem o system shock nie może zabraknąć tego:
      http://www.youtube.com/watch?v=5iZMD_eCpEo

      Remember Citadel! Dzięki za recke.
      pokaż całość

    •  

      toną niepasujących do siebie mechanik
      @Ercefet: Ale jakie konkretnie mechaniki do siebie nie pasują? Z tym symulatorem walenia kluczem to przyznaje po części racje, bo sam podczas drugiego przechodzenia gry grałem tylko z w ten sposób ( niech pierszy rzuci kamieniem ten kto nie skakał do kamery z kluczem XD ), ale miałem podobny odbior do tego jak w deus exie granie z pałka / paralizatorem i lepiej się bawiłem właśnie niż używając broni palnych (to w obu grach). Z nowszych gier fps zdaje się nowe Warhammery (Vermintide?) mają na tyle dobrze zrobioną mechanike walki bronią wręcz, że usłyszałem w recenzji pochwałe tego elementu, a zazwyczaj jest on traktowany po macoszemu lub całkowicie pomijany. pokaż całość

      +: wicen
    • więcej komentarzy (20)

  •  

    Dobra robota Bethesda, nie wiedziałam że da się niżej upaść.
    #bethesdasucks #gry #bethesda #fallout #fallout76

    źródło: youtube.com

  •  

    Tak sobie myślę. Czemu twórcy gier nie programuja przeciwnikom gracza zachowań, odruchów kazacych im ratować swoją skórę. Ile to razy jakiś NPC ryzykowal własnym życiem (i tracił je) w nierówny starciu z przeciwnikiem który właśnie położył 15 jego kumpli i się nawet nie spocil. Gość powinien przejść do ostrej defensywy, a nawet poddać się czy uciekać a nie walczyć jakby miał jakiekolwiek szanse.
    #gry #gamedev #programowanie
    pokaż całość

  •  

    Cześć Mireczki spod tagu #pixelart i #gamedev
    Chciałem wam pokazać coś nad czym pracuję od kilku dni. Może znacie grę NIUM, która posiada bardzo ciekawy styl graficzny, który śmiało można nazwać trójwymiarowym pixelartem. Technika jest prosta i stara jak świat, ale tworzenie tego typu grafiki przewyższa upierdliwością dzierganie na drutach. Kończąc już - pracuję nad edytorem, który ułatwiłby tę czynność.

    ps: nie - to nie są voxele.
    pokaż całość

    GFY

    źródło: gfycat.com

  •  

    Wykop: mamy nowe algorytmy, AI, rozpoznawanie wiarygodności IP, cuda na kiju, dzikie węże...
    Zielonka od Moniki z IBM: Serio?
    ¯\_(ツ)_/¯

    #wykop #heheszki

  •  

    TAARAAARAAARAAA!!! :D

    Oto i jest! Po 3 miesiącach intensywnej zabawy w #programowanie nadchodzi... www.Mirkuj.pl {v1.0}

    Podczas gdy wszyscy wyczekują z niecierpliwością na wielki powrót #strimi - w miedzyczasie wkracza na scenę Mirkuj! :D

    Aby sie nie powtarzać, zapraszam do zapoznania się z FAQ:
    http://www.mirkuj.pl/faq

    ...oraz do rejestracji konta (bez potrzeby podawania numeru telefonu ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

    Serwis aktualnie nie jest tak wypasiony jak Wypok, ALE działają tagi ;D

    Pierwszych 300 userów dostanie odznake powitalną: 300! (emblemat 300 Spartan, jak z filmu Zacka Snydera)

    dzieki za śledzenie tagu #strimi2 oraz kibicowanie.

    #bedziebanczyniebedzie

    PS. zapraszam rowniez na naszego Discorda: http://discord.gg/VJBwMtt
    pokaż całość

    źródło: leszke__xD.jpg

    •  

      @snejdan: @Wujek_Thanos: suby jak na reddicie + osobno mikroblog

    •  

      @Wujek_Thanos: no ja tylko tak piszę jak by mi się wydaje, subreddity mają tą przewagę, że pełnią rolę filtra - tzn. jeśli interesuję się szachami, to jeśli subuję sobie szachy to nigdy nie zobacze nawet że są jakieśtam walczące #4konserwy z #neuropa więc z tego punktu widzenia jest to bardzo ważna funkcjonalność, drugą dość istotną różnicą jest to że subreddity mają własnych moderatorów - użytkownik zakłada suba, określa zasady i tworzy jego zawartość, ale jest też w pewnym sensie jego gospodarzem. Ogólnie to był bardzo starannie przemyślany projekt robiony przez doświadczony wieloosobowy zespół w tym m. in. młodego Aarona Swartza, polecam kiedyś w wolnym czasie coś poczytać/obejrzeć na jego temat.

      A co do projektu życzę powodzenia, trzymam kciuki i napewno będę zaglądać.
      pokaż całość

    • więcej komentarzy (64)

  •  

    Blowek pierwsze 4 miliony subów w Polsce.

    Gratulacje (✌ ゚ ∀ ゚)☞

    pokaż spoiler #youtube #polskiyoutube #wygryw #chwalesie #blow #gry #blowjob

    . . . kliknij, aby rozwinąć obrazek . . .

    źródło: 1546802301089.jpg

  •  

    Więc tak jakby bardzo nudziło mi się w sylwestra, to pomyślałem, że zrobię jakąś animację startu Falcona :D No i zrobiłem. Potem pomyślałem, żeby dodać jakieś expy, kasę i możliwość zaprojektowania rakiety z dostępnych komponentów. I tak oto powstało takie tygodniowe demko, które chyba będę dalej rozwijał :D
    Wiec jak będzie jakieś zainteresowanie i jakieś opinie w komentarzach, to możliwą rzeczą jest to, że zrobię grę do końca, a potem podzielę się z wami linkiem do pobrania ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Oczywiście zawołam plusujących

    Taki mały disclaimer: grę robię od tygodnia, ale jak na tydzień to i tak dużo zrobiłem. Wszystkie modele, grafikę i animację robiłem SAM. Grę nazwę chyba EarthX :D I to nie jest takie coś, że możesz tą rakietą sterować.. to jest bardziej symulator odpalania rakiety xD

    Dobra, ja lecę dalej kodzić.
    #spacex #gamedev #gry
    pokaż całość

    źródło: 2.PNG

    •  

      @Pangia: @GlobalEliteShop napisał o p2w i bogactwie dał lennego i do niego nic nie mam. Kurtyzane z logiki natomiast próbujesz robić ty, ale zaręczam ci, że każdy człowiek z dodatnim ilorazem inteligencji jest w stanie to dostrzec, w odróżnieniu od ludzi publicznie doradzających komuś krętactwo i zachęcanie do nieuczciwego traktowania klienta. Inwektywy zostaw dla kolegów.

    •  

      @Pangia: Jeśli przyznajesz, że pisząc:

      Uczciwość nie popłaca. Ani się nią nie najesz, ani ci nikt za to nie podziękuje.
      chciałeś tylko zażartować, to w takim razie może powinieneś troszeczke kulturalniej zwracać się do kogoś kto ci słusznie zwrócił uwagę, a nie wyzywać ich od debili, ale widze że to chyba leży daleko poza twoim zasięgiem.

    • więcej komentarzy (74)

...to tylko najnowsze aktywności użytkownika Neurohaox

Zobacz wszystkie dodane znaleziska, komentarze i wpisy korzystając z menu powyżej.

Osiągnięcia (4)